miercuri, 15 iunie 2022

5 soluții pentru a arăta prezentabil când ești mamă

 De-a lungul anilor, pe măsură ce copii apar într-o familie și îndatoririle mamei se înmulțesc se poate ca undeva pe drum, treptat, mama să renunțe puțin câte puțin la ea. Se îngrijește să îi țină pe cei ai casei hrăniți și rânduiți, se îngrijește să aibă căminul curat tot din dragoste pentru sănătatea celor iubiți, dar când ar fi și timpul pentru ea își găsește diferite scuze. Că nu are timp, că nu are rost, că este de acum prea grăsuță, prea obosită, prea, prea! 

Cred că în realitate atunci când vedem o femeie puțin aranjată regretăm în sinea noastră această delăsare. Hai să facem împreună câțiva pași mici spre femeia aceea din noi căreia i-am închis portița spunându-i că de acum nu mai este timp și pentru ea.

Gândindu-mă la această chestiune am făcut pentru noi o listă cu 5 puncte pe care să le avem în vedere pentru a arăta prezentabil în fiecare zi cu un minim de efort.

🌺 Ținuta și postura

Într-o zi când ești singură acasă, scoate din dulap toate ținutele tale din sezonul acesta. Probează-le și analizează-te. Vezi ce te prinde bine și ce te dezavantajează. Desigur, nu mai arătăm ca la 20 de ani😃. Poate nu toate arată perfect pe noi. Totuși cu siguranță poți găsi câteva ținute care îți plac. Îndreaptă spatele și vei vedea că îți vor sta și mai bine. Acum pune-le pe acelea pe rândul din față al dulapului tău. Data viitoare când vei avea o ieșire te vei simți mai relaxată știind că ai îmbrăcat o ținută care te avantajează și te simți frumoasă în ea!

🌺Un păr strălucitor

Punctul greu al mamelor😄, spun corect? Stabilește-ți două zile pe săptămână pentru ați spăla și usca frumos părul. De regulă, zilele mele sunt miercuri și sâmbătă.  Fă din asta o prioritate. Un păr curat pe parcursul săptămânii te va face să te simți mai frumoasă și încrezătoare. 

🌺O coafură ușor de aranjat


Pe cât de mult îmi place părul lung și ușor buclat, trebuie să recunosc că este dificil de întreținut când ești deja foarte ocupată. Cel mai des în loc de bucle sfârșim cu coada aceea ponosită😄. Eu am ales o coafură potrivită pentru această etapă din viața mea. Un bob mediu pe care îl aranjez din două mișcări de perie. Caută și tu o coafură care să te avantajeze și să îți vină ușor să te aranjezi când trebuie să ieși afară. Daca ai părul lung și trebuie să îl prinzi, investește în accesorii drăguțe de păr care să dea o notă de eleganță părului tău. 

🌺Manichiura și pedichiura acasă

Te provoc ca o dată pe săptămână să îți faci o programare la salonul tău de acasă. Nu ai voie să lipsești. O oră trebuie să îți faci timp pentru unghiile tale. Dă-le o formă frumoasă, curăță cuticulele îngroșate. Vara a venit, acordă puțin timp și pentru a remedia aspectul călcâielor tale. Nu durează mult, dar te asigur că vei fi încântată de rezultatul final. 

🌺Micile detalii. Haine îngrijite

In ziua când calci hainele tuturor pentru ziua de duminică scoate din dulapul tău câteva ținute și începe cu ele. În felul acesta nu vei mai călca pe grabă în timpul săptămânii primul tricou care îți iese în cale. Îți va fi mai ușor să arăți prezentabil când ieși afară pentru că tu ai știut să te pregătești din timp. 

După cum vedeți toate aceste sfaturi nu presupun foarte mult efort, e nevoie doar să ne impunem ca în timpul săptămânii să ne acordăm și nouă câteva clipe. Ești frumoasă draga mea și feminitatea ta este un dar de la Dumnezeu. Bucură-te de ea! Simțindu-te tu bine vei fi o prezență plăcută pentru familia ta și pentru cei din jur!




13 comentarii:

  1. apropo de calcaie, eu nu le-am atins in viata mea decat cu peria, si n-am fost niciodata la pedichiura, pana pe la 36 de ani, cand am fost la insistentele cuiva.Pedichiurista s-a uitat la picioarele mele si n-a avut ce sa le faca, n-am piele ingrosata, nimic, decat putin de taiat si pilit unghiile.A zis ca asta e efectul lipsei de pedichiura :), ma pot lipsi de ea si in continuare :)).Eu am evitat saloanele de pedichiura, manichiura fiindca nu mi se pareau suficient de igienice, cel putin cand eram eu tanara

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Irina, ce bine de tine că nu ai probleme cu călcâiele!
      Și mie îmi place să îmi fac manichiura și pedichiura acasă , sunt mai old style😀 , dar am observat că foarte multe femei își fac unghiile la salon.

      Ștergere
    2. Eu am o problemă cu călcâiele. De fapt, cu pielea mea uscată...

      Ștergere
  2. 🤗😘😘😘 mulțumim draga mea ...sa știi că și eu de multe ori intru in garderoba pe graba și i-au ce prind...și devine uneori stresant ...organizarea e cheia la toate...și da avem nevoie sa ne simțim bine in pielea noastră

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 🤗Știu ce zici, trebuie sa lucram la asta.Mi-am calcat astăzi un munte de rochii,fuste, tricouri. Nu mi-a luat așa de mult timp precum credeam că îmi va lua.

      Ștergere
  3. Interesante si utile sfaturile, desi ca Irina spun, pedichiura - nu am fost niciodata. La manechiura am fost, dar nu sunt deloc multumita. Mai bine mi le fac singura.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Niko, dacă îți face plăcere să ți le faci acasă, e foarte bine. Și mai economisești și ceva bănuți.
      Ultima dată când am fost la manichiura a fost acum 10 ani când m-am căsătorit. Și mie îmi place cum mi le aranjez eu.

      Ștergere

  4. Si eu tot singura imi fac manichiura/pedichiura - de fapt e mult spus "manichiura/pedichiura" pentru ca nu fac altceva decat sa curat unghiile de pielite, sa le tai scurt si sa le hidratez.
    La un salon n-am fost nici eu niciodata, in primul rand tot din motive de igiena, pentru ca sunt mai linistita asa, sa nu-mi asum un risc, cat de mic. Apoi si pentru ca nu-mi doresc nimic mai mult pentru unghii decat ceea ce pot face si singura acasa. Si in al treilea rand pentru ca - in cazul in care as trece cumva peste primele doua motive - sigur m-as simti incofortabil sa faca asta cineva pentru mine, mai ales pedichiura - sunt timida :).
    Mai demult am auzit-o pe Alexandra Velniciuc (o actrita de 40 de ani care e mereu eleganta, aranjata) spunand intr-un interviu ca-si face manichiura si pedichiura intotdeuna singura, acasa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Maria și la mine manichiura și pedichiura se rezuma la aceleași etape.
      A trebuit să caut să văd cine e Alexandra Velniciuc, ah, da ce frumoasa e!!

      Ștergere
  5. Simple reguli dar de mare efect! 😊

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte interesanta postarea Andreea. Idei simple, dar foarte utile. Cu permisiunea ta o voi transmite unor tinere mamici.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Va îmbrățișez doamna Ioana! Cu tot dragul, chiar m-aș bucura!

      Ștergere