marți, 31 august 2021

Obișnuiești să faci complimente?

 


Acum ceva timp mă aflam într-o casă de schimb valutar. În fața mea, de cealaltă parte a geamului stătea o doamnă de înălțime medie, foarte serioasă. Nici nu se uitase prea bine la mine, eram și eu pur și simplu una din zecile de cliente. În schimb eu o priveam în taină, cu admirație, cât de perfect ii stătea coafura. Era blondă, cu o tunsoare până la umeri, frumos aranjată, o prindea tare tare bine.

La sfârșit, după ce mi-a înmânat banii, i-am spus că are o coafură foarte frumoasă și că o prinde perfect. Ea a fost foarte uimită de complimentul meu și în acel moment am văzut cum a apărut pe fața ei o bună dispoziție. Am plecat de la ea cu un sentiment foarte plăcut, sunt sigură că și ea a simțit la fel.

Zilele trecute am complimentat-o pe o prietenă de pe o platformă de socializare si mi-a scris: "!Îți multumesc!! Excluzând soțul, nu știu dacă mi-a mai spus cineva asta de muult, dinainte de a mă căsători."

Ah, m-am gândit, de ce? Ești atât de frumoasă!

Acum vin cu o întrebare: tu obișnuiești să faci complimente? Sau pur și simpu admiri persoana în tăcere, poate cu gândul că presupui că știe deja că este frumoasă? Daca așa este cazul, dacă eziți să spui ceva, atunci te rog să îndrăznești să vorbești. Nu uita că noi femeile suntem sensibile și uneori neîncrezătoare. Uneori porți o rochie frumoasă, și totuși un grup întreg de oameni te privește și nimeni nu spune nimic. Ah, mereu m-am intrebat, de ce?! E atât de simplu să spui:

-Ce rochiță frumoasă ai! Te-am admirat de când ai venit!

-Te-ai tuns? ce bine îți stă coafura, te întinerește!

-Ce frumos ți-ai aranjat părul astăzi!

-Ești frumoasă! Strălucești! 

-Îmi place bluzița ta, te prind bine nuanțele, îți luminează tenul.

-Tu nu îmbătrânești niciodată? Te menții foarte bine!

-Te admir că ești frumoasă și blândă, cum reușești să îți menții calmul?

-Cred că ești o mamă foarte bună, faci o treabă excelentă cu copii!

Dragele mele, este atât de simplu să bucurăm inima unei femei. Amintește-ți la rândul tău cât de bine te-ai simțit când ai primit un compliment. Zâmbește când întâlnești pe cineva, fii prezentă, complimentează dacă îți place ceva la persoana din fața ta. Nu mai presupune ca cealaltă persoană nu are nevoie de aceste cuvinte. Străduiește-te să lași o mireasmă de frumos pe oriunde treci. 

Te îmbrățișez cu drag! 

Andreea





7 comentarii:

  1. Draga mea, cat de minunat ai pus în cuvinte acest subiect sensibil☺️. Aceeași nedumerire o am și eu când e vorba de a face un compliment since. De ce să-l ți doar pentru tine când poți bucura sufletul celuilalt. Și nu cred, dar nu cred, că există cineva care nu se simt bine când i se face un compliment sincer, din suflet. Dau exemplu pe soțul meu: repetent la complimente😂 chiar și în ziua nuntii noastre. Răspunsul din partea lui: sa nu mi se urce la cap 😭. Deci da...știu ce înseamnă să nu fi complimentata. M-am obișnuit 🤪. In schimb eu sunt opusul lui. Extremele se atrag,nu? 😁 Te pup și te îmbrățișez suflet minunat🤗😘🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga fața frumoasă și foarte apropiata sufletului meu, sa știi ca tu ești o floare, o frumoasă, cu un suflet curat și bun!O luptătoare!Te apreciez foarte foarte mult💕💕💕

      Ștergere
  2. Fete dragi, eu obișnuiesc să le spun oamenilor cât sunt de frumoși, luminoși, valoroși și, le spun des celor apropiați, că îi iubesc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Dap, dam complimente, celor apropiati, cunoscutilor, strainilor..dar tb sa recunosc ca unde stam noi e ceva normal, oamenii sunt foarte deschisi unii cu altii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine faceți Mona și ce frumos ca ai parte de oameni deschiși!

      Ștergere