vineri, 17 februarie 2023

Dragă cititoare,

 Mă uit deseori peste statisticile blogului și încerc, fără reușită, să îmi imaginez cine sunt cititoarele blogului meu. Recitesc postările pe care le-ai accesat și mă întreb, ce efect au asupra ta? Oricât de lipsit de modestie ar părea, și mie îmi face plăcere să citesc acest blog. Poate pentru că mereu am scris cu grijă, cu gânduri și în stări sufletești bune. Acest blog este născut din iubirea mea pentru cămin, pentru viața de familie. Este ca o scânteie pe care vreau să o împart și cu tine. În el vei găsi dorința mea de a fi o mamă, o soție și o femeie mai bună, dar și dorul meu de a fi un om pe placul lui Dumnezeu. Știu că și tu îți dorești aceleași lucruri.

Sper să găsești aici cuvintele vii de care ai nevoie într-o zi când cerul inimii tale este înnorat. Mereu îmi fac o sfântă cruce înainte de a trimite postarea spre tine, ca să îți fie de folos. 

Te îmbrățișez cu drag și îți mulțumesc! 

20 de comentarii:

  1. Cat de frumos!
    Mulțumesc pt gândurile tale, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  2. Te imbratisez cu drag si iti multumesc pentru fiecare postare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și eu va mulțumesc pentru toate postările pe care le-ați scris și pentru felul dumneavoastră de a fi : bună, dragă și prietenoasă! Vă îmbrățișez cu drag!

      Ștergere
  3. "Sa iubești pe aproapele tău ca pe tine însuți" porunca pe care draga mea o îndeplinești prin postările tale. Mereu cu atentie, grija și iubire, postările tale sunt ca o adiere de vânt în lumea asta care se sufoca in răutate și egoism. Îți mulțumesc 😘🤗🌹♥️🙏

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Awww, ce frumos ai scris! Îți mulțumesc pentru astfel de cuvinte!♥️

      Ștergere
  4. Mulțumesc pentru gândurile frumoase împărtășite cu noi! Am citit din cărțile recomandate și m-am folosit de ele! Mulțumesc încă o dată! O mămică de 8

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Irina, cred că e prima dată când îmi scrii, prezența ta m-a bucurat! O mămică de 8, Dumnezeu să îți sfințească lucrarea, ai aprecierea mea!
      Mă bucur că ți-au fost de folos cărțile, când mai citești ceva deosebit, spune-mi și mie! Am nevoie de aceste picături, care să-mi mai spargă piatra! Te îmbrățișez!

      Ștergere
  5. Mă bucur de fiecare gând pe care-l împărtășești cu noi! Domnul să binecuvânteze lucrarea ta și sa o facă rodnică! Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îți mulțumesc Maria pentru cuvintele tale frumoase, mă fac să mă rușinez ca și cum as primi laude pentru ceva ce nu am. Ce e bun și frumos și de folos, de la Dumnezeu a venit, iar eu doar am scris.
      Te îmbrățișez!

      Ștergere
  6. Comentez mai rar, dar nu o singura data cuvintele tale mi-au ajuns la suflet. Mulțumesc,

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Miha dragă, îți mulțumesc pentru comentariul tău, mă bucură foarte mult!

      Ștergere
  7. Andreea, ne dăruiești multă bucurie prin cuvintele tale. Să te binecuvânteze Dumnezeu, pe tine și pe întreaga ta familie și să vă lumineze casa și sufletele!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daniela, tu mai multă, mai ții minte ce ți-am spus într-un mesaj, mă simt așa de mică între voi!
      Mulțumesc, tot ce îmi dorești să se întoarcă și la tine și să îți umple inima de bucurie!

      Ștergere
  8. Dragă scriitoare,
    (știu ca nu suna bine, dar tot e mai delicat decât “bloggeriță”)

    Știi de ce poposim toate aici? Din reflex… asemeni câinelui lui Pavlov. Dacă am interiorizat o stare prezentată aici și ne-am bucurat sa aflam că mai e undeva in lume cineva care trăiește experiențe asemănătoare noua, care are aceeași sensibilitate sau aplecare spre a face anumite lucruri, tindem sa ne apropiem, chiar și virtual, de acea persoana, sa facem parte din “clubul” ei. Din dorința de a afla, de a împărtăși, de a găsi resurse exterioare care sa ne urnească din loc atunci când înțepenim…

    Spor la scris! 🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Andreea, ești prea drăguță! Da, avem același vis, același dor și asta ne face să ne asemănam foarte mult!
      Îți mulțumesc că mi-ai scris!

      Ștergere
  9. Ma bucur si va mulțumesc pentru tot ce scrieți! Dumnezeu sa va răsplătească truda!

    RăspundețiȘtergere