sâmbătă, 28 mai 2022

Într-o bună zi...

 Mă voi afla la intrarea casei noastre, voi face o metanie și voi spune: Acesta este pământul meu!

Vom pune o troiță și o candelă aproape de poartă și vom face o sfeștanie.

Vom avea o curte cu multă iarbă verde, cu leagăne pentru copii.

Voi avea o grădină plină de flori și în casă voi așeza vaze frumoase pline cu trandafiri.

Voi avea mușcate bogate la pervazurile de la geam: curgătoare, albe, roz și cu puțin roșu.

Vara vom sta pe pătură la umbra unui pom și vom bea o limonadă rece. Vom mânca sandviciuri și gofre.

Copii se vor bălăci într-o piscină. Visul lor!

Vom mânca cireșe și căpșuni din grădina noastră. Voi face în fiecare an gem de căpșuni, preferatul copiilor.

Voi planta mentă, apoi o voi depozita într-un sac de pânză așa cum făcea și bunica mea. Dimineața copii vor mânca pâine cu ou și ceai de mentă îndulcit cu miere.

Vara voi sta pe terasa din fața casei pe un scaunel și voi desface păstăi de mazăre. Cât de bucuroși vom fi când vom avea cartofii noștrii, ceapa verde, roșiile. 

Voi aranja mese festive în curte, voi pune o față de masă albă din damasc, un serviciu de farfurii englezești albastre cu alb și pe mijloc vaze mici umplute cu trandafiri albi, roz și crem. Voi face înghețată de casă de vanilie și un tort cu căpșuni și frișcă.

Dimineața vom bea cafeaua în curte și ne vom minuna de cântecul păsărilor.

Voi avea un un pat mare în dormitorul nostru și tapet cu flori. Lenjerie de pat albă.

Lângă geam voi avea un fotoliu și un lampadar. Acolo voi sta și voi coase goblenul Câmpinița și voi privi cum se schimbă anotimpurile.

Sus pe dealul din spatele casei voi avea o băncuță și câțiva pomi pentru umbră. Vara, după ce voi uda gradina, voi sta pe băncuță și mă voi gândi la viața noastră. 

Într-o bună zi...


Îmi place să visez cu ochii deschiși, să fiu optimistă, să văd partea plină a paharului, să nădăjduiesc mereu într-un viitor bun.

 Fetelor, voi cum sunteți? Obișnuiți să visați cu ochii deschiși? Ce vă place să visați?





11 comentarii:

  1. Eu nu visez mai departe de următoarele 6 luni și încerc sa fiu foarte realista, m-am amăgit prea mult de-a lungul anilor… și culmea: am trăit mare parte din visul tău, cu excepția goblenului (nu am răbdare pentru cusutul manual in detaliu), a tapetului cu flori și a farfuriilor englezești- pereții si farfuriile mele erau complet albe :-)). Am simțit nevoia sa evadez de acolo si a rămas doar un loc vizitat rar, fiindcă intr-o anumită etapa a vieții nevoile familiei mele sunt altele, pentru care lupt acum.
    Știi cum e, suntem foarte săraci si in loc sa ne bucurăm deplin de ce ne da Dumnezeu, visam la alte si alte ipostaze, neluând in seama rostul pentru care realitatea e așa cum o trăim, din îngăduința Lui.

    A.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și eu sunt foarte realista, dar din când în când îmi place să las gândul să creeze. Avem nevoie de acest lucru, să sperăm.Dar nu sa disperăm dacă visele nu devin realitate. De aceea am și spus că ar fi bine că mamele să practice recunoștința. Că să realizeze că ceea ce au în prezent este foarte valoros.

      Ștergere
  2. Anul trecut am fost la munte și într-o zi când am făcut o plimbare cu Irina prin împrejurimi, ne-am oprit la umbra unui măr și m-am întins pe spate, pe iarbă. Am privit cerul, am simțit pământul. A fost unul dintre cele mai relaxante momente din concediu.
    Îți va plăcea foarte mult sa mergi cu cortul!
    In privința grădinii, trebuie doar sa fii conștienta că unele îți vor reuși, altele nu. Nu-i nimic, mai încerci anul viitor. Slavă lui Dumnezeu că ai o grădinuța!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumos! Cu ochii minții, te-am însoțit plină de voioșie.
    Visez și eu să reparăm casa parohiala, să ne mutăm în ea si să fac acolo multe ateliere cu copii, studenți și tinere mămici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) deci ti-a placut la mine:)
      Sa facem 3 cruci sa va ajute Dumnezeu sa puneti casa pe picioare!

      Ștergere
  4. Sa iti ajute Domnul sa iti implinesti visul! Pune in fata Lui tot ce iti doresti, si El le realizeaza, oricat de nerealist ar parea pt altii. Dar tu stii asta deja 😊

    RăspundețiȘtergere
  5. minunat!partea cea mai buna e ca deja poti sa te bucuri de o parte din toate astea, chiar daca stai la bloc :).Pana se implineste si restul :).Nu lasa ce nu ai sa te tina in loc :).Iti doresc sa devina realitate toate visele tale bune si frumoase.

    RăspundețiȘtergere