vineri, 20 mai 2022

Frumusețea simplității



Mâine vom merge cu toții la o nuntă. Inițial am spus că voi purta rochița de la botezul fetelor, o rochie neagră cu flori roz, încă îmi vine bine și mă simt comod în ea. Încurcătura a venit când am citit pe invitație că se cere un dress code: culori deschise sau neutre, stil semi-formal sau casual. 
Săptămână aceasta am fost aproape zilnic prin oraș în căutarea unei noi ținute. Chiar din prima zi am văzut această rochiță, mi-a plăcut cum îmi vine, dar am sperat că poate găsesc ceva și mai deosebit.  Am încercat multe rochițe, dar fiecare pica pe rând testul. Pe cât de frumoase erau unele, pe atât de transparente. Ce păcat! Știu că ar fi fost o opțiune să pun o jupă, dar nu mai aveam timp și sincer îmi și displăcea ideea de a da alți bani în plus. 
Într-un final m-am întors la această rochiță. M-am gândit în sinea mea: Dumnezeu te vrea simplă și tu nu vrei sa pricepi asta. 
Astăzi când am călcat rochița mi s-a părut deosebit de frumoasă. Mă bucur de alegerea mea. Este o rochiță decentă și îmi va face cinste oriunde o voi purta.

11 comentarii:

  1. E deosebita, sa o porti cu placere :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoasa rochita si papucii! Distractie placuta! Si noi mergem azi la o nunta dar o sa folosesc o rochie neagra comoda din dulap.

    RăspundețiȘtergere
  3. Un outfit perfect stilului tau, Andrea scumpă❤️
    Cat a costat rochița?

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumoasă ținuta! Strălucirea i-o vei da tu!

    RăspundețiȘtergere
  5. Va pup fetelor, mă bucur că va place și vouă rochita!
    Distracție plăcută Corina!
    Andreea, a costat 280 de lei!

    RăspundețiȘtergere
  6. Codul bunelor maniere spune ca la o nunta se poarta culori deschise, pastelate dacă evenimentul se desfășoară ziua (desigur, albul ii este rezervat doar miresei, pe care nu trebuie sa o concuram), iar seara culori mai închise, dar nu negru (culoare specifica evenimentelor triste). Este binevenit acest dress-code cerut de organizatori, a scos putin din rutina participanții ☺️

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte frumoase atat rochita, cat si sandaluta. Acest tip de sandaluta este preferata mea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Va mulțumesc! Sunt foarte comode, am rămas și eu surprinsă!

      Ștergere
  8. Deci eu când văd rochițe ....îmi plac ft mult!
    Visez la in dulap doar cu rochii și fuste lungi!

    RăspundețiȘtergere