vineri, 4 februarie 2022

Leac împotriva stărilor sufletești rele


  • Bem apă sfințită 
  • Ne ungem cu mir
  • Ne facem cât mai des sfânta cruce
  • Ieșim la plimbări pe afară sau dacă nu putem atunci aerisim casa cât mai des.
  • Nu credem toate gândurile rele, nu ne asumăm toată starea sufletească în care ne aflăm. Dacă credeți în Dumnezeu atunci știți cine îi stă împotrivă! De cele mai multe ori acela este și pricinuitorul tulburărilor noastre sufletești!
  • Dacă după câteva zile tot așa ne simțim înseamnă că sufletul nostru are nevoie de o spovedanie! Mergeți cu încredere la singurul care poate naște în sufletul nostru bucuria:  Iisus Hristos.
Fetelor, voi ce faceți când aveți stări sufletești rele?



 

12 comentarii:

  1. Așa e draga mea🤗 Dumnezeu e cel mai bun remediu pentru stările noastre🙏 ieri după ce am dat cu agheasmă și am tămâiat în toată casa, s-a simtit o ușurare și o liniște de care avem nevoie🙏

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. Mulțumesc, nu știam ca e special pentru astfel de probleme!

      Ștergere
    2. Duhovnicul mi-a recomandat mie, cand simțeam ca răul mă încolțește, prin intervenția oamenilor. Cred ca Sf Nicolae Planas sau Sf Lavrentie de Cernigov amintea. Oricum, ne da o stare de întărire și de siguranța de fiecare data.

      Ștergere
  3. Ardem tămâie, fara cărbune, intr-un suport de lumânare-pastila pentru aromaterapie, doar ca in loc de uleiuri aromatice punem bobițele de tămâie care se topesc. Curățăm mecanic ceramica din când in când.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și noi avem un suport metalic care se așează direct pe candela. E tare practic!

      Ștergere
    2. Daaa, era un disc mic cu 3 piciorușe din sarma, am avut acum mulți ani, dar nu știu ce s-a întâmplat cu el, ne-am mutat de multe ori și l-am rătăcit.

      Ștergere
  4. Trec si eu printr-o încercare foarte grea si pe langa toate cele enumerate se adaugă și rugăciunea multor creștini...Si tot mi greu! Zile si zile! Uneori nu ma pot ruga...Si cum nicio ispită nu vine singură, a plecat si duhovnicul din zonă...suntem o turma fără păstor! Doamne, ai milă de noi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Claudia, îmi pare tare rău să aud asta!
      Te voi pomeni!
      Totuși nu te poți lăsa fără duhovnic, trebuie să te interesezi să îți găsești un părinte pe sufletu tău, mai ales acum când ai asa mare nevoie.

      Ștergere
  5. Stropirea casei cu aghiazma;
    Citirea unui acatist sau paraclis.
    Citirea Paraclisului Maicii Domnului;
    Participarea la slujba de maslu.

    RăspundețiȘtergere