luni, 7 februarie 2022

Hidratarea pielii pe timpul iernii


În perioada iernii, pielea mea are tendința să se usuce mai repede. Asta nu mă supără prea mult, cu un minim de efort rezolv problema. Am observat ca uneori gelurile de duș usucă foarte mult pielea. 
Acum câțiva ani am descoperit acest ulei de duș de la Balea, din magazinul DM, foarte hidratant și la un preț modest, pe care îl folosesc în anotimpurile reci, când mă confrunt cu uscarea pielii.

Să vă spun un mic secret de frumusețe: nu investiți în creme abrazive pentru corp, vă puteți prepara una la voi acasă. Într-un bol puneți trei linguri de zahăr și puțin ulei de duș sau un gel de duș obișnuit. Amestecând veți obține o pastă. După ce vă umeziți pielea la baie, distribuiți pasta pe corp și frecați făcând mișcări circulare. Clătiți pielea cu apă călduță. Veți vedea cât de uimitor de catifelată vă va rămâne pielea după duș!

După baie, hidratați pielea cu o cremă de corp intens hidratantă. Iarna, alegeți o cremă mai grasă, un lapte de corp sau un unt de corp. Mie îmi place foarte mult untul de corp de la The Body Shop, dar ani la rândul am folosit laptele de corp de la Nivea. 

Voi aveți un ritualul de frumusețe? Dacă da, care sunt produsele voastre preferate?



5 comentarii:

  1. Îmi revine adesea in gând vorba unei doamne in vârstă, suplă, grațioasă și cu o față luminoasă: “Hai, dragă, să mai bem o sticlă de apă, că face bine la ten!” ☺️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Raspunsul cu apa il primesc mereu de la doamnele in varsta pe langa sfatul de a adormi cat mai devreme seara.
      Andreea Ileana, nu mai aveti blog? Va citeam cu mare drag.
      Clipe senine!

      Ștergere
  2. foarte faina ideea cu zaharul, nu mi-a trecut prin cap, eu cumpar ceva de genul asta gata facut

    RăspundețiȘtergere