vineri, 28 februarie 2020

Primul mărțișor din anul acesta și o veste frumoasă



Un îngeraș de fetiță a scormonit astăzi prin buzunarele gecii după acest mărțișor frumos pentru mama ei! Cat de mult îmi place să primesc daruri de la copilașii mei! E primul mărțișor din anul acesta și tare dragă îmi este toată perioada aceasta cu flori și mărțișoare și multe, multe îmbrățișări!! 💖
Am o veste frumoasă despre noua sarcina pe care am amânat sa v-o spun până acum pentru ca vroiam sa treacă perioada aceea mai riscantă de la început.
☺️Sunt bucuroasă să vă anunț că Dumnezeu ne-a binecuvântat cuuu... Două fetițe gemene!!! Daa, mare minune! Mai ales că nici eu, nici soțul nu am mai avut gemeni în neam. Sunt copleșită când mă gândesc ce dar...
Ii mulțumesc lui Dumnezeu pentru încrederea pe care mi-o acordă și nădăjduiesc în ajutorul Lui să pot duce cu bine sarcina până la sfârșit!


17 comentarii:

  1. Multă sănătate și putere în toate, Andreea! 😘😘😘

    RăspundețiȘtergere
  2. Sanatate multa iti doresc, dar si putere, echilibru, liniste!

    RăspundețiȘtergere
  3. Va mulțumesc dragutelor! Va îmbrățișez!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari :) Sarcina usoara. Imbratisari :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc draga mea. Tu ce mai faci? nu ai mai dat nici un semn. Te îmbrățișez!

      Ștergere
  5. Doamne ajuta sa fie bine! Ce bucurie si binecuvantare...sa fii sanatoasa, sa poti duce sarcina la termen si sa va bucurati impreuna de toate minunile de copii! 3 fetite avem si noi acum si e frumos tare :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc draga Bia! Si voi sa aveti numai bucurii de la fetitele voastre! Sa stii ca eu mereu am admirat familiile cu fetite, dar uite ca Dumnezeu ne-a binecuvantat si pe noi☺️

    RăspundețiȘtergere
  7. Andreea, ce veste frumoasă! Sarcina usoara si bebeluși sanatosi!

    RăspundețiȘtergere