vineri, 13 martie 2020

Zahar ars cu nuca

De post, fara ulei☺️


12 comentarii:

  1. Andreea, sanatate, liniste, echilibru! Spor in tot ceea ce faceti si sa ne-auzim cu bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Laurita, iti multumesc, am nevoie de toate☺️! Sa te ajute Dumnezeu si pe tine, in toate! Te pup

      Ștergere
  2. Făceam și eu când eram mică. Pe vremea aceea nu prea erau dulciuri. Ce bună era nuca caramelizată. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Știi ce bine miroasea aseara in bucatarie?ca la targurile de Craciun! Iri m-a întrebat, poți sa imi faci si de ziua mea? 😄
      Nu imi amintesc sa imi fi facut mama, am mancat acum cativa ani la o vecina din bloc, era post atunci si mi s-a parut uauuuu!

      Ștergere
  3. Interesantă combinație și mai este și de post 🙉🤤😋

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte sanatoasa e si mierea cu nuci (pt imunitate)!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa e Laurita! Mai facem cum zici tu dar tocam nuca, adaugam si mar dat pe razatoare, fulgi de cocos, miere si biscuite zdrobit! Sa încerci cu Sofia, e un desert la care poate face ea mare parte din treaba, tu numai i le pregatesti. O sa ii placa foarteee mult!

      Ștergere
    2. Se baga la frigider? Cum dobandeste consistenta?

      Ștergere
    3. Nu draga mea, le amesteci cu lingura si sunt gata de mancat. E un desert inventat de noi! ☺️

      Ștergere
  5. Unul din deserturile copilăriei mele. Îmi făcea doamna la care stăteam în gazdă, în orașul Giurgiu. Tot ea îmi pregătea și clătite. Dumnezeu să o odihnească în pace!
    La mine la țară se pregăteau alte deserturi, la fel de gustoase, unele poate chiar mai gustoase decât acestea, dar cele pregătite de tanti a mea (gazda) mă fascinau de fiecare dată.

    RăspundețiȘtergere