duminică, 29 septembrie 2019

Mozaicul lunii septembrie


     Luna septembrie a însemnat pentru noi un nou început. Irina a pășit pentru prima data pragul scolii iar Arsenie pe cel al grădiniței. Slava Domnului ca s-au acomodat foarte rapid și doamnele lor sunt tare minunate, blânde, asa cum mi-am dorit pentru ei. 
    În ce ma privește, faptul ca ei sunt plecați de acasă câteva ore, a însemnat putina libertate de mișcare. Tot alerg prin oraș, dar nu ma mai oprește nimeni din minut în minut pe motiv ca "îl doale pitalele"😀. Mare bucurie i-am făcut Irinei în ziua când i-am adus, în sfârșit, cărți de la biblioteca. De când îmi doream asta. Mi se pare extraordinar ca putem răsfoi cărți asa frumoase și nu ne costa nimic. 
     În casa, ritmul a fost dat puțin peste cap pentru ca anul acesta ne-am întrecut pe noi și am făcut 4 porții de zacusca, bulion, zarzavat pentru ciorbe, kapia la borcan, vinete și ardei copți la congelator. Urmează sa mai punem castraveți și conopida la murat și gata! Suntem tare recunoscători ca le-am putut face pe toate.
     Cam asta a fost luna septembrie pentru noi, viata de zi cu zi, cu bune cu rele, încercând sa le vedem mai mult pe cele bune. Asta îmi doresc, sa vad binele mereu, sa trăiesc pentru bine. Sa ne ajute Dumnezeu pe toți sa facem voia Lui căci numai asa vom fi cu adevărat fericiți! 

6 comentarii:

  1. Sanatate multa si o toamna linistita!

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. Heii😊mulțumim!Am pus sezonul pe pauza, copii sunt răciți.

      Ștergere
  3. Ce bine sa mai regasesc un mozaic de luna :) O luna tare productiva ati avut!!! Ce frumos ai spus "sa le vedem mai mult pe cele buna...." asta imi doresc si eu :)

    RăspundețiȘtergere