marți, 15 octombrie 2024

Căminul tău, un colț de rai! Retrospectiva săptămânii 2







 În cea de-a doua săptămână a trebuit să ne examinăm casa și viața și să facem ordine. 

Pentru mine reușita săptămânii a fost faptul că am pus (în sfârșit!!) murături pentru iarnă. Apoi, nu am mai amânat și am fost în oraș să depun niște acte importante. Mă bucur și că am reușit să le dau prietenelor mele hainele rămase mici de la copii pe care le-am sortat recent și în sfârșit am eliberat spațiul din casă. 

Multe planuri am avut, dar nu am reușit decât să le rezolv pe cele mai importante și asta este bine. În rest, m-am ocupat de familie, de gătit, curățenie așa cum fac de obicei. 

Când am fost la piață să cumpăr legumele pentru murături puțin mai încolo era o doamnă care vindea porțelanuri. Mi-a făcut cu ochiul o latieră deosebită cu numai 5 lei așa că acum stă cuminte la mine în bucătărie. O altă noutate este o față de masă din Pepco care are un design foarte deosebit și o paletă de culori pe gustul meu. Sunt lucruri mici care îmi aduc bucurie.  

Pentru voi cum a fost săptămâna trecută?



2 comentarii:

  1. Cat de dragut arata latiera😍 deosebita. Ce bine draga mea ca ai reușit cu ajutorul lui Dumnezeu sa îndeplinești cele mai importante lucruri de pe lista ta. Eu am lista pe frigider și în ritmul în care ma mișc, o voi bifa abea la toamna pe vremea asta 🤣. Arata bine murăturile 😍!!!

    RăspundețiȘtergere