joi, 9 aprilie 2020

Momente zilnice


 Un prieten drag care locuieste cu perechea lui in ciresul din fata bucatariei...am atatea poze cu ei, din toate anotimpurile, erau aici acum 8 ani cand ne-am mutat in apartament.


In fiecare primavara ma bucur de mireasa mea, e o priveliste extraordinara, fac ce fac si tot spre geam ma uit.

 La noi acasa se munceste din greu, mama si sotul meu zugravesc iar eu gatesc pentru noi toti. Macar asa vreau sa le arat pretuirea mea pentru toata osteneala lor. Puterile mele sunt tot mai mici dar nu ma lasa Dumnezeu.

Pizza de post. Un truc: intind aluatul in tava in strat subțire, coc pizza in mod obisnuit, apoi cand e gata o scot din cuptor si asez un placaj peste ea pentru cateva minute. Aburul inmoiae blatul si rezulta o pizza delicioasa! 

Ceva budincuta de vanilie, adormita! Cata inocenta intr-o inimioara mica!

2 comentarii: