luni, 5 decembrie 2022

Înainte de toate...

 Suflete al meu, pari rătăcit..

Te văd oprit la tarabele cu bijuteriile lumii...ești atât de atras de strălucirea lor încât ai uitat să privești în sus. Acolo strălucește steaua care trebuie să te călăuzească spre Betleem..Zilele sunt puține, nu le trăi greșit..lasă deșertăciunea acestei lumi, care mereu te-a înșelat promițându-ți fericirea, adu-ți aminte de acea flacără mică și plăpândă care a pus-o Hristos în inima ta cândva. Nu o uita, nu o lăsa să se stingă. Adevărata fericire vine de la Dumnezeu. 

 În aceste zile care au mai rămas până la sărbătoarea Nașterii Mântuitorului Hristos îmi doresc foarte mult:

🔹Să mă spovedesc și să mă împărtășesc

🔹Să citesc în fiecare zi capitolele 5, 6 și 7 din Evanghelia după Matei 

🔹Să mă rog

🔹Să citesc o carte bună, ziditoare

🔹Să reduc cât de mult timpul petrecut pe telefon 

🔹Să îmi îndrept inima către Dumnezeu

💙💙💙

12 comentarii:

  1. Sa te ajute Dumnezeu in toate cele bune ale inimii tale!

    RăspundețiȘtergere
  2. Minunate cuvinte, minunate gânduri! Sa îți ajute Dumnezeu sa ti se îndeplinească aceste dorințe ziditoare!

    RăspundețiȘtergere
  3. Andreea să-ți ajute Dumnezeu în toate cele bune și de folos sufletului tău! Domnul să se milostivească de noi toți!

    RăspundețiȘtergere
  4. Minunate cuvinte. Sa iti ajute Dumnezeu sa iti indeplinesti dorintele.

    RăspundețiȘtergere
  5. Minunate cuvinte si frumoase dorinte!
    Te imbratisez

    RăspundețiȘtergere