miercuri, 26 ianuarie 2022

Pregătirea garderobei pentru primăvară

https://www.dyfashion.ro/rochii-de-zi/rochie-dy-fashion-verde-cu-pliuri-din-talie-983061.html

https://www.dyfashion.ro/rochii-de-zi/rochie-dy-fashion-mov-cu-pliuri-din-talie-982989.html






Dacă e ceva ce îmi place foarte mult la o rochie este faptul că fără prea mult efort și timp poți arăta foarte prezentabil! Si pe lângă aceasta are și darul de a te face să te simți foarte feminină! 
Pentru că nu ne mai desparte decât o lună de primăvară, am început să mă uit după câteva rochițe pentru noul anotimp. 
Acestea sunt preferatele mele, potrivite stilului meu de viață. Îmi plac culorile lor intense, dar nu stridente și faptul că materialele sunt ușor grosuțe, numai bune și pentru această perioadă, dar și pentru primele luni de primăvară. Am deja ultimul model de rochie, dar pe culoarea bordo, și este una din rochițele mele preferate, foarte confortabilă.
Vouă vă plac rochiile? Cât de des le purtați? Cum vă simțiți când îmbrăcați o rochie?

14 comentarii:

  1. Vin la pachet si cu silueta?

    Eu nu mai port rochii de foarte multi ani. Cred ca ultima rochie am imbracat-o la un eveniment inainte de pandemie. E singura ocazie cand port rochie/fusta. Principalul motiv e comoditatea, dar tine si de silueta care nu e tocmai potrivita pentru rochii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Citind comentariul tău am încercat sa îmi imaginez o rochie pe o silueta mai plinuța versus un pantalon și o bluzita! Personal cred ca cel putin în partea de jos, mai bine poți ascunde defectele( gen solduri mari,picioare groase) cu o rochie trecuta de genunchi cu o palma, două! Niciodata nu o poți da în bara cu o rochie decenta! Secretul este sa iti găsești croiul potrivit pt tipul tău de corp!

      Ștergere
  2. Imi plac rochiile, desi in viata de zi cu zi imi este mai comod sa ma imbrac cu fusta + bluza/tricou + cardigan (cred ca asa sunt in zona mea de confort)
    Am trei rochite lungi pana la glezne care cred ca sunt pentru finalul primaverii, dar pe care le port si vara, si toamna (cu dresuri groase mate si cardigan).
    Imi plac in special rochiile lungi, dar si cele cu o lungime care trece de genunchi in jos cu cativa cm. Cele lungi ma fac sa ma simt ca un fel de zana :), dar si in siguranta (ca pot sa fac orice miscare si sa stau linistita ca nu se vede nimic).
    Din modelele prezentate de tine imi plac mult primele doua, dar nu stiu cum s-ar aseza pe mine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Maria știu la ce te referi când zici ca îți este mai comod cu fusta și bluză. Și eu port asa, mai mereu. Din păcate unul din dezavantaje este că uneori o poți da în bară punând o fustă cu o bluză nepotrivită!
      Mie una nu îmi plac rochiile lungi, am o antipatie față de ele, de pe vremea când erau copii mai mici și îi purtam în brațe pe scări. Ba îmi taram rochia pe trepte, ba călcam pe ea când urcam. Pentru mine lungimea ideală este de o palmă, maxim două de la genunchi.
      Și mie îmi plac primele doua, și dintre ele, o prefer pe cea mov, pentru ca se potrivește bine cu jacheta mea de primăvară, un roz închis, sidefat. Și cea bleumarin ar merge bine!

      Ștergere
  3. Doamne ajuta! Ma bucur sa va reintalnesc, mi-ati lasat un comentariu la o postare si am vrut sa vad daca aveti blog si...aveti 😃. Eu azi am scris pe blog dupa o lunga pauza, si va marturisesc ca am facut o datorita dvs, pt ca inseamna ca citeste cineva 🤭 . Cat despre subiectul ,,rochii"...eu am multe de povestit, ramane sa mai scriu. Imi plac foarte mult si am decis sa fac ceva in sensul asta, mai mult decat a cumpara. Ramane de vazut ce o sa iasa 🙃. Va pup si Doamne ajuta sa ne citim in continuare🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alice, ma bucur de revenirea ta!
      Ti-am pus blogul in lista mea, te voi citi cu drag!
      Te pup!

      Ștergere
  4. Eu port mereu rochii și la lucru și acasă. Si acum sunt îmbrăcată cu una.
    Imi plac mult rochiile astea gasite de tine pe net. Imi plac mult. Ma tenteza una. Nu stiu cum se aseaza. Tipa asta e fara cusur,deh e model.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pot sa iti spun ca o am pe ultima, doar ca e pe bordo, are un croi f fain, deși eu sunt destul de grasuta acum! Cred ca și primele doua au un croi bun, asa mi se pare!

      Ștergere
  5. O perioada destul de lunga am purtat doar pantaloni din cauza domeniului in care lucram. Dar imi plac mult fustele lungi clopot. Mi se par foarte comode atat vara cat si iarna. Rochii port de cativa ani, de regula drepte pana sub genunchi, tot din cauza siluetei (mica si destul de rotunjita). Imi plac rochiile postate de tine. De cateva luni ma tot uit la genul asta de croi. Am vazut ceva poze cu medele cu forme mai pline si pare ca se aseaza chiar bine. Probabil o sa incerc cat de curand.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred și eu ca ar arata bine pe o silueta mai plinuta, sunt și tare finuțe.

      Ștergere
  6. Prima imi place foarte mult! Doar ca pe mine nu va avantajeaza lungimea, as scurta-o pana la genunchi. Mi-ar trebui si mie macar o rochita noua, imi plac ca nu-ti mai bati capul cu asortarea, cum e la fusta, ce pui sus sa vina bine?

    Pupicei! PS Ce mai fac gemanutele?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Irinuca!!:*
      Si mie imi plac primele doua pentru croi, culoarea verde e f. faina, primavaratica! Tot din acelasi motiv imi plac si mie rochiile (bine, imi place si cum ma simt in ele).
      Gemenutele sunt foarte dulci si nazdravane. Iulia se catara peste tot, e un mini pericol public, pe cand Maria e mai calma( nu si cand o apuca crizele), are o fire artistica. Chiar acum i-am dat un creion si face cu el pe pernele de la canapea. Creion alb, bineinteles:))

      Ștergere