luni, 2 noiembrie 2020

Încetul cu încetul





După aproape 4 luni de la nașterea fetelor pot spune că lucrurile încep să intre pe un făgaș normal în viața noastră, fetițele au cât de cât o rutină și în sfârșit am ieșit și eu din modul supraviețuire:)). 

Căsuța mea are nevoie de mâinile mele, îmi este dor să spăl perdele și să frec covoare:)). Numai bine că se apropie sărbătorile de iarnă, îmi voi scoate lista de curățenie pentru Crăciun și începând cu data de 10 noiembrie, încetișor voi pune casa pe picioare. Daca vă întrebați de ce mă apuc așa devreme, ei bine...cu 4 copii, din care două bebelușe, gemene, înțelegeți la ce mă refer, nu?:)
Astăzi am simțit nevoia să spăl căndeluțele, îmi stăteau pe suflet, așa pline de ulei și praf cum erau. Nu le-am mai spălat de câteva luni.
Acum, când le privesc cum luminează așa de frumos camerele întunecate, simt multă liniște și bucurie.
Voi ce lucru frumos ați făcut astăzi?

11 comentarii:

  1. Cata liniste vine din pozele tale! :)
    Azi am inceput ziua la 7, direct munca, o singura pauza la 3 de 15 minute si iar munca pana pe la 5. Dupa, tb sa gatesc si sa fac curat macar la parter..
    N-am reusit nimic frumos, dar m-am bucurat vazand mici lucruri, florile din vaza, culoarea cerului...

    RăspundețiȘtergere
  2. Spor în tot ce ți-ai propus, draga Andreea!
    Cum te simți la 4 luni de la operație și cum sunt fetitele?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc Andreea!
      Ma simt chiar foarte bine, mulțumesc lui Dumnezeu!
      Fetitele sunt niste dulci, adorabile, niste grasune. Maria e putin mai mare, cu 300 de grame. Nu seamana deloc pentru ca fiecare a avut saculetul ei. Acum sunt in perioada in care ganguresc, le tot filmez sa avem amintiri cu ele. Noaptea se trezesc pt titi,evident. Pe Maria am obișnuit-o cu suzeta si asa imi este putin mai usor cu ea.
      Tu cum esti, cum te descurci cu bebita?

      Ștergere
    2. Ma simt bine și eu. Sunt mulțumită ca am botezat-o pe Marina, este o fetița bună, mancacioasa.. Frățiorii o iubesc enorm, mai ales sora mai mare, Teodora ❤️❤️❤️
      Ștefania și ea e dragastoasa, dar îmi simte lipsa...

      Ștergere
  3. Lumina candelei in fata icoanei e ceva minunat, cred ca nu poate fi explicat intru totul. Ne aduce liniste, ne face sa ne simtim ocrotiti.
    Candela mai mare (cu icoane pictate) e deosebit de frumoasa.
    Sa-ti aduca bucurii cei patru copilasi! Ce simpatic ca aveti gemene!
    Iti doresc rabdare pentru toate nazbatiile lor si multa putere in a le purta de grija. Sigur nu iti este usor, dar ... patru copii! Ce bucurie! Ce chitaiala vesela trebuie sa fie in casa in fiecare zi!
    PS: pe blogul "Marea vietii" am citit demuuult ca uleiul de masline nu lasa depuneri pe candela. Intr-adevar, candela se curata usor (se sterge cu un servetel umezit, apoi cu unul uscat si e gata). Arde linistit, incet, toata ziua, fara fum. Singurul incovenient e pretul mai mare pentru cine doreste sa aiba candela aprinsa zilnic. Pacat ca nu locuim in Grecia :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Maria, ce surpriză plăcută!
      Da, ai dreptate in privința candelei, cand o privești te simti ocrotit.
      Îmi doream de mult timp modelul acela de candelă din porțelan, văzusem modelul la mănăstirea Varatec, doar că acolo era pe vișiniu. Când am primit-o, am fost foarte fericită.
      În privința copiilor, mulțumesc! Darul lui Dumnezeu!Si da, le merge gurița cât ii ziulica de lungă!☺️Si cât mai aleargă, ah, mi-e milă de vecini!😬
      Am reținut și eu postarea Ramonei despre uleiul de măsline folosit pentru candelă dar, cum spui și tu, păcat că nu locuim in Grecia! Lasă, că zugravim mai des!😄

      Ștergere
  4. Am primit-o draga mea, dar daca mai vad pe undeva modelul, te anunț!
    Am citit postarea ta, ce sa facem, fiecare alegem in viata pe ce drum vrem sa pășim. Dumnezeu sa o ierte si sa o lumineze!
    Chiar astăzi ma gândeam si eu ca atatea as azvarli din casa, atatea chichițe sunt peste tot!Sper sa reușesc sa le mai raresc la tura asta de curatenie.

    RăspundețiȘtergere
  5. La mulți ani binecuvântați! Sper că sunteți bine cu toții!

    RăspundețiȘtergere
  6. La mulți ani sub ocrotirea Sf. Andrei, te îmbrățișez cu drag 🥰

    RăspundețiȘtergere
  7. Va mulțumesc fetelor! Va îmbrățișez!
    Andreea draga, La mulți ani binecuvantati!

    RăspundețiȘtergere