joi, 16 iulie 2020

16 iulie

Da, astăzi au sosit minunile noastre! Maria și Iulia! Încă nu îmi vine să cred că sunt ale mele, că eu sunt mămica lor.... Slavă lui Dumnezeu pentru toate, pentru aceste daruri minunate pe care le iubesc atât de mult și de care nu mă simt vrednică!
Vă mulțumesc că m-ați purtat cu drag în gândurile voastre, vă apreciez pe fiecare pentru frumosul din inima voastră! 

20 de comentarii:

  1. Dooooamneee, ce veste buna!

    Va doresc multa sanatate si bucurie. Adaptare usoara!

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitări! Sa fiți binecuvântați cu totii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumim draga Andreea! Abia aștept sa citesc si la tine vesti frumoase!

      Ștergere
  3. Mulțumim draga mea! Si eu te pup! M-am gandit la tine, cam pe cand mi-ai scris comentariul☺️

    RăspundețiȘtergere
  4. Oh, ce bucurie! :) Acum am citit și mi s-au umplut ochii de lacrimi. Mă bucur că a decurs totul bine. Și ce nume faine ați ales. :)
    Eu mereu mi-am dorit o familie numeroasă, cu mulți copii. N-a fost să fie...
    Sănătate multă vă doresc! Sunt convinsă că o să te descurci de minune. :) Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumim Adelina! Sa știi ca pe Maria de la inceput eram convinsa ca asa o va chema dar Iulia pe parcursul sarcinii a purtat numele de Anastasia, pana in ultima saptamana cand Dumnezeu ne-a descoperit alt nume. Am sa scriu o postare despre asta, e chiar deosebita intamplarea!
      Draga mea, tu ai doi copilasi, nu stim de ce lucrurile au luat o asa o întorsătură in viata ta, dar silește-te sa trăiești tu frumos si curat si pe copii sa ii cresti la fel si o sa iti culegi roadele de-a lungul anilor. Cand omul vrea sa trăiască cum trebuie se face împreună lucrator cu Dumnezeu si atunci vazand Dumnezeu buna-vointa a lui ii intoarce "volanul vietii" si transforma necazurile in binecuvantari! Face El 99 de pași spre noi, sa facem si minuscula parte de un pas. Chiar de vom cadea de multe ori pe parcursul acelui singur pas.
      Te pup, mulțumim pentru gândurile frumoase! Noapte buna!

      Ștergere
  5. Mulțumesc din suflet pentru cuvintele frumoase! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce frumos, draga mea! Mamica binecuvantata! La gemene am visat si eu si inca visez... am o colega cu doua motate: Cristina si Irina, sunt totale! Va imbratisez pe toti, bucurie si putere sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  7. Fericire sa aveti cu totii si multa sanatate! V-a ales Dumnezeu bucuriile acestea si a stiut El de ce :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumim, asemenea va dorim Mona! Da, mare e Dumnezeu si bogat in daruri!🙂

      Ștergere
  8. Am comentat de 2 ori si bloggerul nu mi-a acceptat niciun comentariu, din cate se pare! :)) Poate a 3-a oara e cu noroc! ;)) Minunat este Domnul! Daca El a considerat ca esti vrednica, nu te indoi! Sa fiti sanatosi cu totii, sa va bucurati unii de altii, dar si de darurile lui Dumnezeu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Heiii, mulțumim Crenguta draga! Nu inteleg de ce sunt problemele astea, oricum esti draguta ca ai mai incercat si a treia ora☺️! Te imbratisez si iti doresc o zi frumoasa!

      Ștergere
    2. Am pățit și pe alte bloguri, e supărată platforma pe mine, că am fugit la concurență! :)) Te descurci, e cineva în ajutor? Zi frumoasă și ție!

      Ștergere
  9. Cum mai sunteti? Cum e viata cu minunile noi? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine draga Mona, putin cam solicitant dar si frumos in acelasi timp. Stii tu cum e cand sunt asa mici...
      Te pup! Noapte buna!

      Ștergere
  10. Modifică, te rog, în lista de bloguri, la Slalom printre cuvinte, noua adresă este http://ciresdemai.wordpress.com. Sper ca sunteti bine!

    RăspundețiȘtergere