marți, 4 decembrie 2018

10 euro

Pe vremea când trăia tata ii plăcea tare mult sa gătească. Fura rețetele numai din ochi! Era un bucătar foarte bun! Îmi vine sa rad și acum când îmi amintesc ca uneori ma dădea pe spate cu mâncărurile lui și ii ziceam: mmmmm, tata!!! Cum ai făcut asta?!
Și raspundea: lasa 10 euro pe masa și îți spun reteta:) ) )
Oo, ce plăcut este sa îmi amintesc de el!
Dragele mele după ce încercați și voi salata mea de ciuperci o sa îmi dati dreptate ca ne-a ieșit o salata de 10 euro:)
 

Avem nevoie de :
 1 kg ciuperci
 2 castraveți murați
 2 cepe roșii,
maioneza de post
sare, piper.
Cipercile se curata, se spala, se fierb 7 minute. Adăugăm si o lingura de sare în apa la fierbere. Se scurg și se lasă la răcit. Când s-au răcit se strâng bine în mana sa eliminam apa din ele. Apoi se feliază subțiri și se pun într-un bol.
Ceapa se curata și se taie cubulețe. O punem în castron împreună cu ciupercile. Castraveții murați, la fel, cubulețe, peste ciuperci și ceapa.
Se adaugă maioneza după gust, sare și piper.
                         Înger la masa!! 😊

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu