joi, 18 octombrie 2018

Simplificarea garderobei

Nu știu cum sunteți voi, dar eu am hotărât ca trebuie sa fac câteva schimbări în garderoba mea. Problema principala este ca de cele mai multe ori când trebuie sa ies din casa, ma blochez de intrebarea: Acum, cu ce ma îmbrac?!
Nu se pune problema ca nu am haine, am, mulțumesc lui Dumnezeu. Problema este ca ele nu prea se potrivesc între ele. De exemplu, am fuste cu flori, tricouri cu flori, cu linii, cu bulinute. Când îmi cumpăr ceva am tendința sa aleg haine cu modele. :D Eu zic ca am suflet de artist. :)
Am tot văzut pe internet idei de simplificare a garderobei cum este aceasta pagina:
Eu nu port blugi, pantaloni dar am o fusta de blugi și câteva fuste negre, gri. 
Și mi-a plăcut mult și culoarea aceasta, marsala cred ca se numeste: 


Nu îmi rămâne decât sa scot zilele acestea hainele din dulap sa vad cine cu cine votează :)) si ce ar mai fi de cumparat în timp. Va pup!!!

9 comentarii:

  1. Eu m-am cam ingrasat foarte tare dupa nastere, asa ca am ,,scapat" de o parte din haine. In cei doi ani nu mi-am cumparat mai nimic, iar acum am vreo trei perechi de blugi gen colant (ca asta e modelul la moda) care nu ma avantajeaza deloc. Mai am cateva fuste, dar maratonul de dimineata cu cresa, goana catre munca si dresurile...nu sunt compatibile. In acest moment imi displace atat corpul asta rotund, cat si garderoba.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Știu ce zici!!și eu am acumulat peste 10 kg în plus de când m-am căsătorit. Dar de ce îți cumperi colanți devreme ce nu te avantajează? Cred ca la C&A au pantaloni în linii mai clasice, poate îți găsești ceva drăguț acolo. Și te poți uita pe pinterest ce fel de pantaloni ți se potrivesc.

      Ștergere
    2. La h&m am fost, dar nu am gasit decat niste chestii scumpe care seamana cu colantii.

      Ștergere
  2. Tb sa slabesc, dar desi stiu ce trebuie sa fac, nu fac! Kg se aduna! :(

    Eu sunt pro garderoba capsula.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am ajuns sa ma imbrac aproape la fel in toate anotimpurile. Rochii n-am pentru tinute de zi (numai 2 de ocazie). In rest port fuste, bluze si cardigane (sau jachetele tricotate, nu stiu cum se numesc).
    Acum 10 ani mi-am cumparat o fusta dintr-un material bun si pe asta o folosesc cel mai des pentru ca o si spal des, fara sa fie nevoie s-o calc (seara o pun la uscat pe umeras si dimineata e uscata). Practic fac combinatii din 3 elemente principale: 1) cele cateva fuste pe care le am, 2) bluzite cu imprimeuri marunte, dragute (pt mine, poate pentru altii nu sunt) in culori neutre (alb, gri, bleumarin, negru, roz pal) si 3) cardigane. Daca e cald, nu port ciorapi si cardigan, daca e mai frig pun ciorapi 10-15 den la aceeasi fusta si bluza, daca e si mai frig pun ciorapi de la 50 den in sus (poate si o pereche de pantalonasi modelatori, sunt unii foarte buni, din 95% bumbac si 5% elastan pe care eu ii port doar ca sa-mi tina de cald, nu ca sa modelez silueta, nici nu stau prea stransi pe corp) si un cardigan mai gros. Si tot asa. Pantofii/sandalele sunt tot simple, in culori neutre (bleumarin, negre, bej nude), cu toc jos, chiar daca nu sunt inalta.
    Asta nu e un stil elegant, nici la moda, nici interesant, doar ca la varsta la care am ajuns (39 de ani) asa ma simt bine cu mine si cu faptul ca, asa imbracata, nu ies in evidenta (imi place sa ma pierd in multime).
    As avea nevoie de o fusta uni ca sa fie combinatiile si mai usor de facut, dar trebuie tot asa, sa fie un material bun. Parca e mai bine sa dau bani mai multi o data pe un obiect de imbracamainte bun care sa ma tina multi ani, decat sa cumpar ceva ieftin care nu tine pana vara viitoare (am patit si asa)

    RăspundețiȘtergere
  4. Bună Maria! Îmi place ce mi-ai scris!
    Stilul tău e foarte asemănător cu ce port și eu, numai ca eu mai port și camasute la fuste, asta duminica. Mi-ar plăcea și mie sa găsesc fuste de calitate dar din păcate vremurile sunt de asa natura ca nu prea se mai găsesc haine trainice. Poate prin seconduri, dar eu evit sa cumpăr de acolo. Mai ii un magazin: peek&cloppenburg(sper ca am scris bine:)) , acolo am găsit cele mai normale și calitative haine(au multe branduri și scumpe și la preturi normale).Croiurile sunt clasice și cele mai multe fuste sunt trecute de genunchi. Vara aceasta, la sfârșit de sezon, aveau niște reduceri foarte bune.
    Ce frumos ca tu cauți sa te îmbraci mai smerit, le admir pe fetele simple. Cat despre mine, cred ca mai am de lucrat la asta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ar fi bine ca motivul pentru care ma imbrac mai simplu sa fie smerenia. Dar cochetaria e acasa la ea si la mine, e ascunsa subtil in simplitate.
      In magazine second hand n-am intrat niciodata (o data pentru ca n-am incredere in dezinfectarea hainelor si nu vreau sa-mi asum un risc care nu-i necesar si apoi pentru ca mi-am dat seama ca n-am nevoie sa adun haine multe, numai cateva care sa reziste bine in timp).
      Bluzitele mele sunt majoritatea de la Orsay (gama business). Cardiganele tot de pe acolo. Iar fustele sunt de la Triad cele mai multe (o firma locala din Iasi). Fusta rezistenta e de la Reserved (cumparata demult de la magazinul fizic din Bacau)
      Dupa cum am zis, stilul meu e anost, nu e la moda (nici nu ma pricep), dar ma face sa ma simt bine, adica atunci cand ies in afara casei sa nu ma (mai) gandesc la ceea ce port.

      Ștergere
  5. Ati abordat o tema foarte dragut. Ma simt o norocaosa ca momentan nu am nici o dilema in privita stilului vestimentar pe care il am. Fiind si o persoana artistica, culorile chiar sunt prietenele mele :) Principiile dupa care ma ghidez cand imi aleg hainele sunt: sa fie simple, sa fie feminine, si sa fie colorate, in limita bunului gust, desigur, evit negru si gri pe cat se poate. Iar blugi :), port destul de rar, in caz cand merg pe la munte, sau in alte cazuri cand e nevoie de mobilitate maxima :D

    RăspundețiȘtergere