luni, 5 martie 2018

Dimineti din luna martie si o reteta noua

Ce zi frumoasa!!Ma bucur ca in sfarsit a iesit soarele si casa este luminoasa:)Parca am si alta stare sa imi fac treburile. Daca mai am si o floare parfumata pe blatul din bucatarie si o ceasca de cafea nimic nu imi mai trebuie:))

Voi ce mai gatiti?:)Daaa...marea si vesnica intrebare!Ma gandeam sa va arat o reteta faina de chiftele de post pe care o mai fac in zilele in care pur si simplu nu mai stiu ce sa inventez.
 Avem nevoie de:

  • 1 pachet soia maruntita
  • 2 cepe potrivite
  • 3 cartofi
  • 2 morcovi
  • marar si patrunjel frunze(din belsug)
  • 4 linguri faina
  • sare, piper
  • susan
Se fierbe soia pana se umfla, apoi se scurge. Eu adaug la fierbere si o lingurita de vegeta de la fucs si putina sare altfel soia mi se pare fara nici un gust. Ceapa se curata, se rade si se stoarce. Cartofii si morcovii se curata, se fierb bine si se paseaza cu furculita, se amesteca apoi cu soia si cu ceapa, faina, verdeata si se adauga dupa gust sare si piper. Chiftelutele se formeaza cu mainile umede sa putem lucra mai usor. Se tavalesc prin susan si se pun la prajit in tigaia cu ulei incins. Pofta buna!:)








10 comentarii:

  1. Arata foarte bine chiftelutele. Cred ca sunt delicioase.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa iti bucure ochii mult timp minunea roz din bucatarie! Chiftelutele arata apetisant, mare rabdare ai sa le faci asa mititele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca le fac mai mari am impresia ca sunt neprajite, raman prea moi inauntru:).Si floarea nu o mai am, acum ma bucur de muscatele din balcon:)

      Ștergere
  3. Este minunat cum o floare..chiar si un fir..iti aduce atata bucurie ...sunt superbe florile..iar daca ai si cafea...se anunta o zi frumoasa...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este! Ce sa facem, asa suntem noi fetele:)flori, cafea:)

      Ștergere