luni, 11 decembrie 2017

O zi...






Sarbatorile vin, sarbatorile vin!!!:D 

Astazi sunt bucuroasa:
*pentru ca se apropie sarbatoarea sfanta a Craciunului, miracolul vietii noastre.Imi doresc tare mult sa ma spovedesc ca sa ma pot bucura cu adevarat de Nasterea Mantuitorului.

*pentru ca traiesc o stare de pace si bucurie in familie de cand am hotarat sa las maniile si sa ma port cu blandete cu cei dragi. Cu adevarat  mama este cea care "da tonul casei".Cand mama este binevoitoare si linistita copii si sotul se imbaiaza in iubirea si armonia ce domneste in casa.





4 comentarii:

  1. Ce frumos ați spus că mama dă tonul casei! Chiar așa și e. Îmi amintesc de vremurile când eram toți acasă: dacă eram eu veselă, eram toți veseli, dacă eram eu supărată, toată lumea era supărată. 😊

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)eu cred ca dumneavoastra sunteti o fire mai optimista, aveti asa un tonus, aveti simtul umorului. Sigur cei dragi ai casei au fost influentati de firea dvs:)Acum, cu totii avem zilele noastre de "beci" cum le spun eu:)important este sa fim cat mai sinceri cu noi, sa ne analizam si sa vedem daca intr-adevar merita sa te superi, sa te infurii. Eu ma silesc spre aceasta, dar mi-e greu uneori. Firea mea stricata mi-o ia inainte:)))

      Ștergere
  2. Adevarat ca mama tine casa...iar copiii stau uniti datorita eforturilor ei...cu calm si iubire, la fel se vor cauta si ei peste ani.

    RăspundețiȘtergere