marți, 2 iunie 2020

Biscuiti cu ciocolata neagra



Hristos s-a Inaltat! 
Astazi m-am simtit mai in forma decat de obicei si pentru ca doamna educatoare a baietelului meu ne-a cerut sa gatim o reteta impreuna cu copii m-am gandit ca ar fi o idee buna sa facem niste biscuiti cu ciocolata. Sunt usor de facut si nu necesita foarte multe ingrediente.
Am tot incercat reteta Andreei de la Taste Bazaar si desi imi ieseau gustosi, aluatul meu era cumva prea subtire si biscuitii mi se uneau in tava de parea ca am facut o placinta cu gaurele:)). Nu stiu cum sunteti voi, dar mie imi place sa fie mancarea si aspectuasa:). Cine stie, poate greseam eu cu ceva. Astazi am facut cateva modificari la gramajul ingredientelor si rezultatul a fost extraordinarrrrr!
Va las reteta, trebuie sa ii incercati si voi!

INGREDIENTE:
200 gr. unt la temperatura camerei
300 de gr. zahar
2 oua
1 plic zahar vanilat
430, 450 gr. de faina alba
o lingurita de bicarbonat de sodiu
200 gr. de ciocolata neagra 
un praf de sare

PREPARARE:
  • Preincalzim cuptorul la 180 de grade.(mediu).
  • Maruntim ciocolata cu un cutit.
  • Cu ajutorul unui mixer frecam untul cu zaharul pentru 2 minute, apoi adaugam oul intreg si plicul de zahar vanilat si mai mixam 2, 3 minute.
  • Adaugam faina amestecata cu praful de sare si bicarbonatul, apoi ciocolata maruntita si amestecam toata compozitia cu o spatula.
  • Cu ajutorul unei linguri formam bilute pe care le rotunjim apoi in palma. 
  • Le asezam in tava si le presam usor cu degetele.
  • Bagam tava la cuptor timp de 10 minute. Eu ii las pana se rumenesc usor pe fund. Practic iti lasa impresia ca sunt copti doar jos, dar cand se racesc se intareste compozitia. Sunt tare tare buni!
Spor in toate va doresc si numai zile senine!:)

8 comentarii:

  1. Cum te simți, mămica Andreea? Ce fac gemenele? Mai ai puțin, nașterea vrei sa fie naturala?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) tot mai greu cu burtica asa mare, dar fetele sunt bine, au amandoua aprox. aceeasi greutate.In privinta nasterii, nu insist cu nimic, cum rânduiește Dumnezeu.
      Tu cum esti?
      Te imbratisez!

      Ștergere
    2. Și eu mă confrunt cu dureri de pelvis, oase etc.
      Dar ma consolez ca micuța e bine și cam peste 3 luni o sa ne și cunoaștem!

      Eu la ultima naștere am fost nevoita sa fac cezariana după un travaliu lung și dureros nu s-a putut din noi natural...
      Acum cel mai probabil ca va fi o alta cezariana...

      Îți doresc multă odihna și sa fiți bine 🥰🥰🥰

      Ștergere
  2. Sa ai o nastere usoara si sa fiti sanatosi!

    RăspundețiȘtergere
  3. ☺️Multumesc Luiza! Mai am vreo 3 saptamani, nici nu imi vine sa cred cum au zburat lunile.
    Te Îmbrățișez si eu!

    RăspundețiȘtergere