sâmbătă, 11 ianuarie 2020

Gânduri pentru noul an


     Un nou an a inceput si cand ma gandesc la el simt multa emotie. Familia noastra va cunoaste drumuri noi. Nu mi-e frica sa privesc spre viitor. Moartea tatalui meu a fost ca o lectie pentru mine. Am invatat ca orice s-ar intampla, trebuie sa mergem mai departe. Uneori cu lacrimi in ochi, dar trebuie sa inaintezi, alteori cu teama pentru ce va urma, dar totusi, poate spune cineva cu siguranta ca ziua de maine ii va apartine? Atunci, ce rost mai are teama?
     Vreau sa ma bucur de viata, de familia mea. Vreau sa fiu o sotie mai buna, o mama mai buna, o gospodina minunata! Vreau sa iubesc aceasta etapa din viata mea, in care sunt acasa si mainile mele slujesc celor dragi.
     Deseori am observat ca noi mamele privim cu dezgust spre viata de zi cu zi. Am prefera atatea alte lucruri numai sa fugim de acasa. In comparatie cu sarcinile zilnice, orice altceva are valoare.
     Dar ce nu intelegem noi este ca ceea ce faci cel mai mult intr-o zi are cea mai mare importanta! Vasele, rufele, ordinea, mancarea, toate ar fi un dezastru daca noua nu ne-ar pasa. Sunt AICI pentru ele. Sunt importanta pentru ca tin totul in echilibru. Am o valoare foarte mare, ma simt privilegiata.
     Nu spun ca e usor, nici nu pretind ca fiecare zi va fi roz. De exemplu ieri am plans mai toata ziua. Hormonii de sarcina, bata-i vina! Dar macar din cand in cand sa imi amintesc ca ziua este o binecuvantare, din momentul trezirii, apoi fiecare sarcina indeplinita. Vreau sa vad partea plina a paharului, sa privesc spre sarcinile mele nu ca pe un chin, ci ca ceva foarte valoros. Dumnezeu m-a asezat aici, in particica aceasta a vietii mele, iar eu trebuie sa ii vad valoarea si si sa caut bucuria la fiecare pas. Cu fruntea sus, cu incredere in Dumnezeu ca toate vor rodi, pentru ca toate au importanta lor numai noi sa o vedem!

16 comentarii:

  1. :) Ai dreptate! Insa e buna si odihna, e sanatos si rasfatul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E absolut necesara, fără odihna nu am putea merge mai departe! Un somn bun, un ceai, o cafea, ciocolata preferata, o ieșire cu o prietena, o carte buna, o manichiura, o freza noua, da, îmi plac toate astea. Le voi folosi ca mici momente de răsfăț la sfârșitul treburilor! Sa ne bucuram de ele dar sa cautam placere și în sarcinile zilnice! Te imbratisezzz!!

      Ștergere
    2. Sotul meu are o discopatie lombara. E in tratament. Eu trag cat pot, uneori si cat nu pot. Ma ocup practic de tot. Nu pot sa zic ca imi place aceasta stare de fapt, dar vad ca de nu ma organizez si mobilizez, totul o ia razna!

      Ștergere
    3. Draga de tine! Faceți și voi cât puteți! Multa sănătate și putere va doresc la amândoi!

      Ștergere
  2. Să știi că e mare lucru să poți sta acasă! Am prietene cu câte 3 copii, care lucrează de acasă, în timp ce stau cu ei și se ocupă și de casă. Nu e ușor; dar nu e ca și cum ai lucra 8 ore în afară casei (chiar mai mult, dacă punem și drumul), mai aduni și copiii de peste tot și ajungi acasă și nu știi ce să faci mai întâi până la ora culcării... Să-ți dea Dumnezeu sănătate, putere și mai presus, bucurie! ��

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Știu, mereu am spus ca aceștia sunt cei mai frumoși ani! Le apreciez din suflet pe femeile care merg la lucru și țin și casa!
      Te îmbrățișez, duminica plăcută va doresc!

      Ștergere
    2. Fără ajutorul soțului, eu nu aș reuși, recunosc! Ne împărțim treburile, mai ales sâmbăta, când suntem toți acasă, unul gătește, unul face curat; copiii fac și ei ce pot, că uneori n-avem loc de ei, tot dorindu-și să ne ajute. Mie nu mi se pare o evoluție faptul că mamele au fost nevoite să plece să lucreze...

      Ștergere
    3. Hai că mi-a scăpat neterminat primul comentariu! �� Vroiam să mai adaug că asta e, ne adaptăm, cu Dumnezeu înainte!

      Ștergere
    4. Nu admiram evoluția ci puterea femeilor de le duce pe toate. Un servici, apoi casa cu toate ale ei, copii!! Da, ne adaptam, ne da Dumnezeu putere!

      Ștergere
    5. Da, am înțeles la ce te refereai. :) Zile senine îți doresc!

      Ștergere
  3. 💖Mulțumesc draga mea! Cred ca postarea este pentru toate femeile care au o casa pe care sa o îngrijească! Te îmbrățișez!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitări pentru sarcină! Sănătate multă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc Adelina!La fel îți doresc și mult spor în toate!

      Ștergere