marți, 21 ianuarie 2020

Ce am purtat marți!








10 comentarii:

  1. Drăguț! Am și eu un pulover asemănător, doar că e pe galben.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc! L-am primit cadou de la soțul meu, acum 2 ani, dacă nu ma înșel l-a cumpărat din Mall, de la magazinul Effect😉

      Ștergere
  2. E draguta bluza. Am si eu genul acesta de pulover - pe alb si pe roz.

    RăspundețiȘtergere
  3. vai, ce combinatie draguta!imi place mult de tot!

    RăspundețiȘtergere
  4. Super! Asortata si dichisita tinuta... O alegere buna...mi e dor si mie de fustite...

    RăspundețiȘtergere
  5. Ei, nu-i chiar asa!😄
    Lasă că mai puțin și te întorci și tu la fuste😉

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da da...acum arat ca un balonas in fuste...mai port cateva rochite, dar cel mai mult colanti cu ceva tricouri, veste mai lungi.

      Ștergere