sâmbătă, 16 decembrie 2017

Chec de post

Am primit acum cativa ani reteta acestui chec de la o vecina din bloc. Ne-a placut foarte mult si de atunci il tot repetam. M-am gandit sa scriu reteta si pe blog, poate ii este de folos cuiva:)

Ingrediente: 
* 2 cani de faina
* 1 cana de zahar
*1 cana apa minerala
* jumatate cana de ulei
* 1 plic de zahar vanilat
* 1 plic de praf de copt
* 3 linguri nuca de cocos
* visine din borcan( mai multe:)

Instructiuni:
Adaugam intr-un vas zaharul, faina, apa, uleiul, praful de post si zaharul vanilat.Amestecam cu telul( sau mixerul) pana obtinem o compozitie omogena.Impartim compozitia in doua. Intr-una din ele punem cacao si omogenizam.In cealalta punem nuca de cocos.Asezam o foaie de copt in tava de chec si punem randul de crema cacao. Peste presaram visinele. Cat mai multe:)Peste visine crema cu cocos. Se coace compozitia vreme de 45 de minute sau pana e frumos rumenit deasupra.Checul crapa putin deasupra, nu va speriati:)Il scoateti din cuptor cand e gata si il mai lasati 10 minute in tava. Apoi se aseaza pe un gratar de bucatarie sau un platou oval( sa nu transpire fundul checului) pana se raceste. Checul nu se taie fierbinte altfel se imprastie( nu ca n-ar fi bun si imprastiat:) Data trecuta ai mei au tabarat pe chec de intr-o ora am cules numai niste ramasite de chec pentru a face o poza. Ce sa mai spun, merita incercat! ;)

                                                               O zi frumoasa!
                                                                                     Andreea

2 comentarii:

  1. As vrea sa fac si eu checul asta. Dar cata apa trebuie? Nu ai mentionat apa in ingrediente. Si pui compozitia intr-o singura tava de chec sau?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Of iartaaaa!o cana apa minerala. Da, toata compozitia intr-o singura tava de chec in ordinea in care am scris.

      Ștergere