marți, 9 mai 2017

File de jurnal

Pentru astăzi..
9 mai 2017
zi cu soare si cativa nori, e vremea buna, nici prea cald nici prea rece

Mă gandesc...
la prietenele dragi din viata mea, ce femei frumoase, ce suflete delicate!
Astazi a fost Emilia, o prietena draga, la mine si am baut o cafea. Ne-a adus si daruri: pentru Iri un portofel haios din cauciuc, pentru Arseniuca o jucarioara de molfait si pentru mine biscuiti cu vanilie:) Cand le-am vazut am stiu ca ni le-a daruit cu tot dragul din frumosul inimii ei:
biscuitii

ce dragi!
Sunt recunoscatoare...
ridic ochii si privesc la ciresul din fata geamului...este de o frumusete deosebita, ramurile se misca in bataia vantului...ma intreb: pentru ce sunt recunoscatoare?
Off,Doamne, pentu toate, pentru intreaga mea viata!

 Imi doresc...
Sa fiu multumita cu ceea ce am. Sa ajung sa ma spovedesc.

Citesc...
cate putin din cartile Sfantului Parinte Paisie Aghioritul. El e ca o piatra legata de piciorul meu. Cand o iau pe "aratura" e indeajuns sa citesc cateva pagini si sa-mi dau seama unde gresesc.


Invatam...
in fiecare zi. Mie imi tot rasuna zilele acestea vorba unui parinte(de la radio)care spunea sa cautam sa oferim iubire si intelegere copiilor nostri, sa fim un izvor pentru ei pentru ca daca nu vom face asa atunci cand acestia vor creste mari si vor avea probleme sa nu ne plangem daca nu vor apela la noi sa-i ajutam.

În casa..
ca in casa cu copii mici....e destul de curat, pentru ca zilnic smotruiesc cate putin dar bineinteles ca as mai avea multe de facut.L-am intrebat la o spovedanie pe parintele meu: Of, parinte cand se gata treburile ?Mi-a spus razand: cand mergem in mormant:)) corect!!:))

covor aspirat, restul e : firescul vietii:))


2 comentarii:

  1. Si eu intentionez sa imi iau o carte de Sfantului Parinte Paisie Aghioritul :) cred ca o sa imi placa. Imi place firescul vietii din poza :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Iubesc firescul vieții!!!!! Si pe P. Paisie!!!!

    RăspundețiȘtergere