vineri, 27 ianuarie 2017

O mancarica de post tare buna!

Ce mai gătesc de post?:) de câte ori nu am auzit și chiar formulat și eu întrebarea aceasta:))
Saptamana trecuta vorbind cu o prietena la telefon i-am spus ca aveam în plan sa gătesc o fasole verde, varianta cu sos alb, usturoi, clasica! Si o întreb: Tu, cum o faci?
Reteta:
Calesti o ceapa, un morcov, puțin pastarnac, putina țelină. Adaugi fasolea verde, lași puțin sa se căleasca împreună, apoi pui o linguriță de boia peste ele. Dupa cateva secunde torni apa cât sa le acopere și încă puțin. Inainte cu cateva minute de incheiere zdrobesti cativa catei de usturoi in mancarica. Când sunt fierte legumele faci separat într-un bol putina faina cu apa și îngroși mâncarea cu acest sos. La sfârșit adaugi pătrunjel din abundenta (sau cum va place). Ce simplu, nu-i așa?
Ei bine, mi-a ieșit o mancare atat de buna încât am mâncat cu Irina 3 farfurii și pe când a ajuns sotuletul acasă a dat gata toată oala:)))
Ce sa mai spun, un deliciu!
 o legendă:))

5 comentarii:

  1. Arata foarte bine mancarica.
    Tot cam asa o fac si eu - deosebirea e ca nu calesc ceapa si radacinoasele (nu prea-mi place mie gustul/mirosul mai ales de ceapa calita), ci le pun taiate cubulete langa fasole, fara boia, apoi acopar cu apa, pun 2-3 linguri de ulei, cativa catei de usturoi zdrobiti si las la fiert sub un capac pana sunt toate moi si a scazut apa. N-am ingrosat-o cu faina niciodata, de obicei presar marar verde si-o pap cu mamaliguta calda. Dar sigur e buna cum ai facut-o tu, o sa incerc si eu cu sos alb (il fac la mancarica de ciuperci de post).

    RăspundețiȘtergere
  2. Am mancat sapt trecuta, mi a adus o colega dar pusese suc de rosii si era acra:), am sa fac si eu in post, avea consistenta unei supe mai dense:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu pun bulion și faina acuma fiecare alege cât de gros sa fie sosul! Si noi repetam reteta miercuri.Deja îmi ploua în gura:))

      Ștergere
  3. trebuie sa incerc si eu!!! multumesc!!!!! :)

    RăspundețiȘtergere