duminică, 1 ianuarie 2017

Cuvantul anului 2017

Cuvantul meu pentru anul 2017 este: Dragostea


Inițial mă gândisem la răbdare ...răbdare fata de copii, fata de soț..dar mi-am dat seama ca exista ceva mai mare la care trebuie sa lucrez, o virtute pe care dacă o dobândești atunci din ea izvorăște și răbdarea și blândețea și toate cate ar trebui sa incunneze capul unei femei.
Mă gandesc la cuvintele Sfântului Apostol Pavel despre dragoste, cât sunt de frumoase :

1. De as grai in limbile oamenilor si ale ingerilor, iar dragoste nu am, facutu-m-am arama sunatoare si chimval rasunator.
2. Si de as avea darul proorociei si tainele toate le-as cunoaste si orice stiinta, si de as avea atata credinta incat sa mut si muntii, iar dragoste nu am, nimic nu sunt.
3. Si de as imparti toata avutia mea si de as da trupul meu ca sa fie ars, iar dragoste nu am, nimic nu-mi foloseste.
4. Dragostea indelung rabda; dragostea este binevoitoare, dragostea nu pizmuieste, nu se lauda, nu se trufeste.
5. Dragostea nu se poarta cu necuviinta, nu cauta ale sale, nu se aprinde de manie, nu gandeste raul.
6. Nu se bucura de nedreptate, ci se bucura de adevar.
7. Toate le sufera, toate le crede, toate le nadajduieste, toate le rabda.
8. Dragostea nu cade niciodata. (Imnul dragostei - I Cor. 13;1-8)


Ce cuvinte sfinte... ma minunez când citesc..
Am sa listez epistola Sfantului și am s-o pun intr-o rama frumoasă. Vreau sa o așez în bucatarie ( mereu mi-am dorit sa am astfel de lucruri pe pereti:)) sa o pot vedea cât de des...
Voi la ce cuvânt v-ati gândit? :)

4 comentarii:

  1. Minunat cuvant, si eu rezonez la cuvintele sf ap Pavel, mereu imi dau lacrimile cand le aud, mereu ma cutremur, mereu imi dau seama cat de indoita sunt si calduta in toate... Sa te ajute Domnul sa fii dragoste pentru toti cei pe care-i intalnesti!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa dea Domnul sa ai un an pliiiiiiiiiin de dragoste!!!!
    Cuvantul ales de mine anul asta este Dar, de la a darui. :)

    RăspundețiȘtergere