luni, 16 ianuarie 2017

Borcanasul bucuriei

Dragi prieteni,  știți sentimentul acela pe care îl ai când îți vine o idee grozava?:) Ei bine, eu îl trăiesc acum.
Aseară eram cu soțul meu în camera bebelușului și, în timp ce alaptat vorbeam despre copii. Despre cata jertfa aduc părinții pentru creșterea copiilor, parul incarunteste pe zi ce trece, ne lăsăm deseori pe noi pentru a fi acolo, prezenți pentru micuții noștri. Gândul ne-a dus la părinții nostrii care ne-au crescut cu mare greutate, și am lăcrimat amândoi gândindu-ne ca sunt atâtea lucruri de care ai nostrii s-au lipsit ca sa ne poată vedea pe noi la casa noastră. Apoi...i-am spus sotului ca mă gândisem sa-i fac un cadou mamei...sa strâng niște bănuți și sa-i cumpăr un... (secret:)) și mama citește blogul).
Mai tarziu citind un articol de pe un blog mi-a venit așa....O super idee! Am spus: dar ce-ar fi sa strang bani pentru mai multa lume?
Și uite asa am înființat Borcanasul Bucuriei-un borcan în care voi strânge leuț cu cinciut:)) pentru a face mici daruri celor dragi. Câteva idei:

  • O esarfa mai deosebita sau un săpun natural alaturi de o manusa abraziva pentru mama de exemplu.
  • Un set de recipiente de baie frumos pentru o prietena, pentru ca mereu l-a admirat pe cel din baia ta.
  • O vesta frumoasa sau o cravata pentru soțul tău,  just to remind him;)
  • Un buchet de flori pentru o doamna minunata din viata voastră care deseori v-a înseninat ziua cu prezenta și sufletul ei bun. Cunosc multe astfel de doamne:)
  • Un fir bun, calitativ pentru acel prieten,  simpatic care urla mereu după tine: Mie când îmi faci o căciulă? :)) offf:)
  • Un set de pahare pentru prietena ta care ti s-a plans la telefon intr-o zi: nu mai am pahare, pe toate mi le sparg copii:)
  • Un vin bun pentru socrii, pentru ca merita!

Și lista poate continua...Ideea este ca toate aceste gesturi au un singur mesaj: M-am gandit la tine, și am vrut sa-ti fac o Bucurie!!!

Cadourile mele vor fi frumos împachetate cu hârtie și legate cu sfoara (nu așezate în pungi!!) pentru ca nimic nu se compara (în capul meu:) cu sunetul acela de hârtie rupta cu entuziasm, emotie:)
Eu am hotărât sa decorez împreună cu fetița mea un borcan simplu pentru ca mi-ar plăcea sa il dăruiesc ei peste câțiva ani...cine știe...poate se naște o traditie:)

Tradiția..de a aduce bucurie altora!!
Va îmbrățișez!!!

3 comentarii:

  1. Suuper ideea:), o vom fura si noi:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Si noi avem un astfel de borcan, iar niste prieteni de+ai nostri au cate unul pentru fiecare vacanta pe care vor sa o faca, iar borcamul e mai mare sau mai mic in functie de cat e de indepartata destinatia.
    Spor sa ai! Sa'ti duci la capat ideile frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  3. minunata idee!!! M-a umplut de bucurie postarea ta, in timp ce o citeam! :) o sa o "fur" si eu!!!!!! :)

    RăspundețiȘtergere