miercuri, 17 februarie 2016

Fursecuri din fulgi de ovaz


Foarte pe scurt pentru ca ma asteapta a mea casuta de repus pe picioare. Iuhuuu:))
Am facut aceste fursecuri foarte bune si satioase si de post;)
Imi era dor de ceva dulce :


Reteta:
1OO ml ulei
50 gr zahar tos
100 gr faina
100 gr fulgi de ovaz
2 linguri de miere
jum  lingurita de scortisoara
jum lingurita praf de copt
1 mar dat pe razatoarea mare

Se pregateste asa:

Se pune in cratita uleiul cu mierea si zaharul si se lasa la foc mic amestecandu-se continuu pana e topit zaharul (cam 3-4 minute)
Se ia de pe foc amestecul si se incorporeaza in el fulgii de ovaz. Se incalzeste cuptorul la foc mic. In tava se aseaza hartie de copt.
Se adauga marul dat pe razatoare, scortisoara, faina si praful de copt. Optional se pot adauga si stafide brune. Eu nu pun pentru ca nu ii cad bine Irinei. Se amesteca totul bine

.
Se fac bilute mai medii si se aplatizeaza putin cu degetele. eu tin langa si un vas cu apa si imi umezesc mainile ca sa pot forma fursecurile cu usurinta.

Se lasa cam 15-20 minute la cuptor pana se rumenesc usor. Se scot la racit si la poftit:)

2 comentarii:

  1. foarte bine arata. Le voi incerca si eu! Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu par greu de facut, voi incerca si eu! Multumesc pentru reteta!

    RăspundețiȘtergere